Често задавани въпроси

Как мога да заявя почистване?

Обадете се на телефон 0 700 200 03 или ни изпратете попълен формуляр или заявка на мейл office@silverclean.bg. Ще се свържем с вас, за да уговорим удобно време за оглед и изготвяне на индивидуална оферта. След потвърждение от ваша страна, ще уговорим времето за почистване. Можем да реагираме в рамките на 12 часа след потвърждение.

Колко време отнема почистването?

В зависимост от вашето задание, ще предложим удобно време за посещение и времетраене на почистването. За повече информация, моля свържете се с нас.

Как се калкулира пакетна цена?

Пакетната цена включва всички детайли на вашето задание и нашата отстъпка, която отразява особености като големина и състояние на обекта, времетраене на услугите ни, време за посещение и др. Най-добрият начин да калкулираме изгодна пакетна цена е след оглед на обекта от наша страна. За повече информация, моля свържете се с нас.

Какви отстъпки се ползват при абонамент?

Представеният абонаментен план е примерен. Изготвяме индивидуални абонаментни планове според вашето задание. При абонаментен договор прилагаме отстъпка в зависимост от заявения брой и поредност на почиствания. Ползвате отстъпки и за допълнителни услуги към абонаментния договор. За повече информация, моля свържете се с нас.

Кой извършва почистването?

В зависимост от спецификата и обема на вашето задание се определя екип специалисти, който да почисти вашия обект. При възможност вашия обект ще се обслужва от един и същи екип, което гарантира персонално отношение към вашите изисквания. За повече информация, моля свържете се с нас.

Как гарантирате качество на услугата?

Прилагаме ежеседмична (на места и ежеднева) мониторингова система и строг контрол на служителите. Но ако все пак имате забележка към изпълнението, моля свържете се с нас. За нас обратната връзка е изключително важна за подобряване на качеството.

Как гарантирате сигурност на имуществото ми?

Работим с внимателно подбран персонал. Всички служители подписват декларация за етично и морално поведение както и фирмата носи отговорност в обекта на клиента. Фирмата има застраховка „Персонална отговорност“.

Какви са условията за рекламация и компенсация?

о момента не сме имали такива случай. Прилагаме ежеседмична  (на места и ежеднева) мониторингова система и строг контрол на служителите. Но ако все пак имате забележка към изпълнението, моля свържете се с нас. За нас обратната връзка е изключително важна за подобряване на качеството.